Lost Relics
Items can be traded on the blockchain for Enjin coin on nft.io (Ouvrir dans un nouvel onglet)
We publish information about each update on our blog (Ouvrir dans un nouvel onglet).
The best way to provide feedback and report bugs is on our Discord Server (Ouvrir dans un nouvel onglet).