Lost Relics
Items can be traded on the blockchain for Enjin coin on nft.io (Otwiera się w nowej zakładce)
Enjin Wallet (Otwiera się w nowej zakładce) is supported on iOS and Android, but any Substrate compatible wallet will work.
Lost Relics is integrated with Enjin's Blockchain (Otwiera się w nowej zakładce) which is a highly efficient proof-of-stake chain built on the open source Substrate technology (Otwiera się w nowej zakładce).
We publish information about each update on our blog (Otwiera się w nowej zakładce).
The best way to provide feedback and report bugs is on our Discord Server (Otwiera się w nowej zakładce).