Lost Relics
Items can be traded on the blockchain for Enjin coin on nft.io (Открывается в новой вкладке)
Enjin Wallet (Открывается в новой вкладке) is supported on iOS and Android, but any Substrate compatible wallet will work.
Lost Relics is integrated with Enjin's Blockchain (Открывается в новой вкладке) which is a highly efficient proof-of-stake chain built on the open source Substrate technology (Открывается в новой вкладке).
We publish information about each update on our blog (Открывается в новой вкладке).
The best way to provide feedback and report bugs is on our Discord Server (Открывается в новой вкладке).