Loulan: The Cursed Sand
Loulan: The Cursed Sand is an action RPG set along the ancient Silk Road in the Western Regions of China. It tells a tragic love story of an exiled royal guard who returns to the fallen kingdom of Loulan amidst the chaos of war to find his beloved princess.
You play as the skeletal warrior known as "The Cursed Sand", mastering the power of sand to explore and solve puzzles in a perilous top-down world. Engage in realistic melee combat against overwhelming odds, defeat powerful enemies, and confront the fate of your own cursed existence.
Control the skeletal warrior "The Cursed Sand", freely switching between bone and sand forms to experience entirely different combat styles and story interactions.
Explore a mysterious world inspired by the lost Kingdom of Loulan along the Silk Road, featuring diverse regions and atmospheric, handcrafted levels.