Love: Fall in Death
Pumped up by his friends, Kutay decides to make his move on Ayşil, one of the bar’s new regulars. His plan is anything but innocent—and you can bet Ayşil isn’t exactly innocent either.
In this FMV interactive romantic comedy game, their first encounter kicks off a night that can twist into flirtation, fear, or full-blown chaos, all depending on your choices.
As the story unfolds, Kutay might discover things about himself, confront unexpected emotions, and realize that sometimes people are far more complicated than they seem. He could end up in a fight with strangers, caught between two powerful feelings, or screaming his head off. Sometimes he can’t take his eyes off someone; other times, he’s risking it all.
On this wild ride of a night, Kutay’s got only one real friend by his side: you.
In this choice-driven, story-focused FMV experience, your timing, your decisions, and even a roll of the dice shape what happens next.
Will you help Kutay navigate the dangers of romance and fear to reach a happy ending, or will your choices lead him to a darker fate?
Dive into “Love: Fall in Death”, an interactive movie-style game where every decision counts.