Lovecraft's Untold Stories
Lovecraft's Untold Stories, RYO unsurlarına sahip bir aksiyon rogue-lite oyunudur. Lovecraft'ın hikâyelerini temel alan ve rastgele yaratılmış bölümleri keşfet, Mythos'taki tarikat üyeleri ve canavarlarla savaş, ekipmanlarını geliştir, bulmacaları çöz ve Great Old One'ları nas...
Lovecraft's Untold Stories, RYO unsurlarına sahip bir aksiyon rogue-lite oyunudur. H.P. Lovecraft hikâyelerini temel alan ve rastgele yaratılan bölümleri keşfedecek, Mythos'taki tarikat üyeleri ve her türden canavarla dövüşecek, silahlarını ve ekipmanlarını geliştirecek, bulmacaları ve meydan okumaları çözecek ve Great Old One'lar ile Outer God'ları alt etmek için ihtiyacın olan ipuçlarını ve bilgileri arayacaksın.
Lovecraft's Untold Stories, H.P. Lovecraft'ın hikâyelerini temel alır. Providence'ın dâhisi tarafından yaratılan kozmik dehşeti ilk elden deneyimleyeceksin. Her bir karakter, onları farklı konumlara götürecek birer soruşturmaya dâhil olacak. Bu konumlar arasında ürpertici eski Viktoryen malikânesi, yasaklı deneylerin gerçekleştirildiği terk edilmiş bir hastane ve kayıp kabilelerin unutulmuş ritüelleri gerçekleştirdiği bir orman gibi yerler var. Bölümler rastgele olarak oluşturuluyor: her oynayışında farklı bir deneyim yaşayacaksın.
5 farklı karakterden istediğini seçerek oynayabilirsin. Her bir karakterin farklı bir oyun tarzı ve hikâyesi var. Her biri farklı özelliklere, silahlara ve dövüş hareketlerine sahip bir özel dedektif, bir cadı, bir hırsız, bir profesör ve hatta bir hortlak ile birbirinden tamamen farklı beş oynanış deneyimi ortaya çıkıyor. Dedektif, ortalama Sağlık ve Dayanıklılık ile dengeli bir oyun tarzı sunuyor. Profesör uzak dövüşte uzman, daha az Sağlığa sahip ve Tillinghast adlı silahının sağladığı özel bir kalkanı var. Cadı yüksek hasar verebiliyor, ışınlanma becerisinin yanı sıra buz ve ateşin doğal kalkanlarına sahip ancak Sağlığı çok az.
Evrende yer alan karanlık dehşetin gerçeği herhangi bir insan zihninin kaldırabileceği bir şey değil. Yani Old One'lara karşı kazanman mümkün değil. Delilik ya da ölüm seni bekliyor. Ancak kaçınılmaz olanı belki biraz geciktirebilirsin... Great Old One'lar hakkında hiçbir bilgi sahibi olmadan onlarla yüzleşirsen sadece onların korkunç görünüşlerine bakarak bile delirebilirsin. Ancak her bölümde etrafta bulabileceğin özel öğeler ile Great Old One'lara karşı daha fazla bilgi edinebilirsin.
Onlar hakkında daha fazla şey öğrendikçe zihnin daha çok güçlenecek; ancak bilgiye erişmek o kadar da kolay değil ve soruşturma esnasında dikkatli olmazsan hikâyenin sonuna geldiğinde tüm bilgilere erişememiş olabilirsin. Her bir Great Old One hakkında tüm bilgilere sahip olmak istiyorsan tüm karakterlerle oynamak zorundasın!