Lucky Tower Ultimate
Evelius’s Tower awaits you, adventurers. Do you have what it takes to make it out alive?
Lucky Tower Ultimate is an absurd adventure that will bamboozle you in its difficulty, while enchanting you with its absurdly funny charm. Be prepared to perish at the hands of the uncompromising Tower's traps and monsters countless times before you can even think about escaping to the local village - and only then can progression be earned.
Embark on a quest with the delightfully narcissistic knight, Von Wanst, as he finds himself zapped into a perplexing Tower with no armor, weapons, or clear path to escape. Seek aid (and extra firepower) from a lovable cast of quirky companions. With each death, Von Wanst is transported back to the top of the randomly generated Tower to start again, ensuring that no two journeys are ever the same.
Lucky Tower encourages improvisation, mastery, and learning as you play. Experiment with puzzles and enemies, and take your time to learn the twists and tricks of the Tower if you want to survive.
Lucky Tower Ultimate is infused with slapstick humor and a hand-drawn aesthetic, making each run feel like an immersive cartoon. As a continuation of the cult classic Flash game series about choosing between three mysterious doors, the Lucky Tower beckons seasoned fans and new players alike to experience the unique pleasure of getting all geared up... just to slip on a banana peel and die.