Lucky Tower Ultimate
Evelius'un Kulesi seni bekliyor maceracı. Buradan sağ çıkabilecek kafa ve kuvvet sende var mı?
Lucky Tower Ultimate, zorluğuyla seni zortlatacak ama saçma komik zirzopluklarıyla da gülmekten kırıp geçirecek, öldürürken güldürecek seni. Kendini hazırla: Amansız Kule'nin tuzakları ve canavarları tekrar tekrar canına kıyacak. Ancak kuleden çıkıp yörenin köyüne kaçabilirsen ilerlemeni kaydedebileceksin.
Helaya giderken belaya bulaşan harikulade kendini beğenmiş şövalye Von Wanst ile maceraya atıl. Ne zırhın, ne silahın ne de belli bir kaçış yolun var. Her biri birbirinden acayip yoldaşlardan yardım (ve ekstra atış gücü) al. Her ölüm, Von Wanst'ı rastgele değişen Kule'nin en tepesine geri ışınlıyor. Her yeni deneme bambaşka bir macera sunuyor.
Lucky Tower, oynarken doğaçlamayı, ustalaşmayı ve öğrenmeyi teşvik ediyor. Düşmanlar ve bulmacalarla deneyler yap, öle dirile Kule'nin attığı kazıkları ve çevirdiği dolapları öğren. Buradan sağ çıkmak istiyorsan tabii.
Lucky Tower Ultimate el çizimi estetiği ve şapşik komedisiyle, her seferinde bir çizgi film alemine dalmışsın gibi hissettiriyor. Üç gizemli kapıdan birini seçmeye dayalı Kült klasik Flash oyunu serisinin devamı niteliğindeki Lucky Tower hem yılların fanlarını hem de yeni oyuncuları bu benzersiz zevki tatmaya çağırıyor: Tam beli doğrultup düze çıktım derken... bir muz kabuğuna basıp da iki seksen nalları dikmenin heyecanı.