Lumberjack's Dynasty
Unikalny pierwszoosobowy symulator życia, którego głównym bohaterem jest drwal rozwijający swoją działalność i pragnący pozostawić po sobie dziedzictwo.
Lumberjack's Dynasty to wyjątkowe połączenie symulacji pracy związanej z wyrębem drzew, gospodarki leśnej oraz codziennego życia z elementami „role playing”. Swoją przygodę rozpoczynasz w podupadającym obozie dla drwali, który powoli przejmujesz od ciotki i wuja z zamiarem przywrócenia mu dawnej świetności. Poza typową pracą drwala można również wykonywać inne zadania, a także szkolić się w wielu rozmaitych umiejętnościach, aby stać się prawdziwym zawodowcem w swoim fachu.