Lumberjack's Dynasty
Bir oduncunun kendi işini ve giderek kendi imparatorluğunu kurmasını anlatan eşsiz bir birinci şahıs yaşam simülasyonu oyunu.
Lumberjack's Dynasty ormancılık, tomrukçuluk ve yaşam simülasyonunun harika bir kombinasyonu. Oyunda rol yapma unsurları da var. Harabe bir tomrukçu kampında başlıyorsun ve burayı yavaş yavaş teyzen ve dayından devralıp eski parlak günlerine geri döndürüyorsun. Düz "odunculuğun" yanı sıra pek çok farklı görevi yerine getirip sorunları çözüyor ve birçok yetenek edinip geliştirerek gittikçe profesyonelleşiyorsun.