Lumote: The Mastermote Chronicles
Poznaj Lumote, najgąbczaściejsze bioluminescencyjne stworzenie, w przepięknej platformówce 3D z łamigłówkami. Przejmij kontrolę nad mieszkańcami świata gry i udaj się w misję na wielkie głębiny, żeby opanować Mastermote.
Poznaj Lumote, najgąbczaściejsze bioluminescencyjne stworzenie, w przepięknej platformówce 3D z łamigłówkami. Przejmij kontrolę nad mieszkańcami świata gry i udaj się w misję na Wielkie Głębiny (Great Depths), żeby opanować Mastermote.
Przeciskaj się, podskakuj i odbijaj przez otaczający cię świat. Lumote jest bardzo ciekawy świata i niezwykle czarujący! Gra przyciągnie cię łamigłówkami i zauroczy przesłodkim Lumote'em, który nawiązuje więź emocjonalną z graczami przy pomocy niewerbalnych form ekspresji!
Lumote żyje w jednym, wielkim świecie pełnym łamigłówek podzielonych na wieże. Każda wieża oznacza twoje opanowanie konkretnego Mote'a i odblokowuje nowy zestaw łamigłówek do zbadania. Po opanowaniu wszystkich Mote'ów w pierwszym świecie gracze stawią czoła nowemu wyzwaniu i przejmą kontrolę nad Mastermote'em w innym świecie!
Osadzona w trójwymiarowym świecie, pełna łamigłówek i przygody gra cechuje się sprytnie zaprojektowanymi, przemyślanymi poziomami, w których gracze stopniowo poznają Lumote'a i jego więzi ze światem. Złożoność rozgrywki rośnie z każdym poznanym Mote'em. Cały świat i wszystkie zagadki są widoczne od początku do końca.
Epicką podróż umila niesamowita muzyka elektroniczna Wielkich Głębin, która podkreśla najważniejsze chwile i odzwierciedla stan emocjonalny Lumote'a.
Dzięki oryginalnemu silnikowi rEngine wszystkie łamigłówki Lumote są połączone, a gracze mogą przechodzić od jednej do drugiej bez oczekiwania na wczytanie. Podczas podróży przez Wielkie Głębiny możesz spojrzeć w dół i zobaczyć, co jeszcze pozostało do zrobienia, a także sprawdzić postępy poczynione w muzycznym świecie!
Zobacz świat Lumote'a przez obiektyw aparatu w trybie zdjęć. Znajdź idealny kąt i zrób zdjęcie, na którym Lumote pozuje przed aparatem, a następnie udostępnij je online!