Lumote: The Mastermote Chronicles
Bu güzel 3D bulmaca platform oyununda en süngerimsi biyolüminesan canlı olan Lumote ile tanış. Kontrolü Master Mote'dan geri almak için Great Depths'in derinliklerine uzanan bir görevde dünya sakinlerinin kontrolünü al.
İçinde bulunduğun dünyada dar yerlerden geç, müziğe ayak uydur ve zıplayarak ilerle. Lumote son derece meraklı, soru sormaya hevesli ve çok sevimli! Oyuna bulmacaları için başlayabilirsin ancak sözsüz ifadeleriyle oyuncularla duygusal bir bağ kurmayı başaran Lumote'un tatlılığı için oynamaya devam edeceksin!
Lumote'un yaşadığı dünya, kulelere ayrılmış sayısız bulmacadan oluşan tekil, dev bir ortamdan oluşuyor. Her bir kule belirli bir Mote hakkındaki uzmanlığını simgeliyor ve Great Depths'in derinliklerine ilerleyip keşfetmeye devam ederken yeni bir bulmaca seti açıyor. İlk dünyadaki tüm mote'larda uzmanlaştıktan sonra oyuncular farklı bir dünyada Mastermote'un kontrolünü alarak ustalık hünerlerini sergilemek için teste tabi tutulacaklar!
Bulmaca ve macera ile dolu bir 3D dünyada geçen bu oyundaki akıllıca ve mantıklı bölüm tasarımları oyuncuların Lumote rolünü canlandırmalarını kolaylaştırıyor ve karşılaştığın her Mote'un giderek artan karmaşıklığına rağmen dünya ile daha güçlü bağlar kurmanı sağlıyor. Tüm dünya ve her bir bulmaca her an görülebilir durumda.
Great Depths müzik aracılığıyla önemli anları vurgularken ve Lumote'un duygu durumunu anlatırken bu asil elektronika yolculuğunda sana etkileyici oyun müzikleri eşlik ediyor.
Orijinal rEngine'i kullanan Lumote'un bütün bulmacaları birbiriyle bağlantılı, böylece hiç bekleme süresi geçirmeden bir bulmacadan diğerine kolayca geçebilirsin. Great Depths'te yolculuğuna devam ederken aşağıya bakıp yapılacak nelerin kaldığını görebilir ve yukarıya bakıp ses evreninde ne kadar ilerlediğini görebilirsin, bunların hepsi tek bir destansı yolculukta!
Lumote dünyasını fotoğraf modu ile gör. Lumote kamera için poz verirken mükemmel açıyı bul ve çektiklerini çevrimiçi paylaş!