Machinarium Collector's Edition
Machinarium is an exploration adventure and puzzle game from the creators of Samorost and Botanicula. Collector's Edition contains the full game, 65-minute original soundtrack from acclaimed composer Floex and 121-page digital art book with designs by creator Jakub Dvorsky.