Magic Patrol Envoy
It is an ARPG type game that can be played alone or online multiplayer on a LAN. There are two types of heroes: warriors and magicians, and in the open scene, they face many monsters by constantly enhancing their abilities.
One day, for some reason, monsters appeared all over the continent. The sudden increase in a large number of monsters caught humans off guard.
In order to avoid greater casualties, people gathered in several large cities, holding on to the walls while accumulating strength.
Years later, you're about to graduate from the Academy of Magic, and you're on the verge of patrolling the wilderness, observing the various conditions of the many monsters.
The main map is a large open scene, with different monsters in different areas, and there are two types: melee and ranged. Each type is divided into creeps, elites, and bosses.
Creeps are easy to defeat and rewarding. Elites and bosses are a bit more difficult, but the rewards are better.
At levels 10, 30 and 50, one talent can be activated. Talents can be upgraded by consuming wealth, further enhancing the hero's abilities.
Teleportation points are placed on the scene to provide a faster way to move. The larger the number, the higher the level of the monster next to it.