Main Sequence
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.You are at the frontier of human-charted space in a small mining ship, tasked with expanding humanity's footprint amongst the stars. To succeed, you’ll need to collect resources, automate production, expand your base of operations, and research new technologies.