Man in the Dark
Get rid of all shapes of infected zombies from all corners of humanity abandoned by contagion and survive. That dark battle begins in 'Man in the Dark'.
Man in the Dark is a TPS shooting game that eliminates and survives all infected zombies from all corners of humanity abandoned by contagion. Feel the fast gameplay in a variety of dark and unique maps.