Czym jest „Mandate Order”?
Mandate Order to gra symulacyjna o tematyce wojennej, opracowana przez chiński zespół Digital Sky Technology Co., Ltd., której korzenie sięgają okresu Wiosen i Jesieni oraz Walczących Królestw w Chinach. Jest to prawdziwe arcydzieło gatunku w stylu wschodnim.
Gra jest obecnie w fazie aktywnego rozwoju, a jej wydanie planowane jest na drugą połowę 2026 roku.
Mandate Order to starożytna chińska symulacja budowy miasta wojennego, osadzona w epoce Wiosen i Jesieni oraz Walczących Królestw. Gracze rozpoczynają od osady na pograniczu i budują funkcjonujące miasto wojskowe, wykorzystując rolnictwo, produkcję, logistykę, zarządzanie populacją, służbę wojskową, dyplomację, pobór do wojska, ufortyfikowaną obronę i walkę w czasie rzeczywistym na dużą skalę.
Główne elementy gry obejmują swobodną budowę miasta, zarządzanie populacją oparte na systemie Wu, dynamiczne pory roku, służbę wojskową inspirowaną Stu Szkołami Myśli, pobór do wojska oparty na zbrojowni, formacje liniowe, walkę rydwanów oraz konfigurowalne fortyfikacje.
Tak. Po zakupie wersji wczesnego dostępu gracze będą mogli uzyskiwać dostęp do produktu i grać w niego przez cały okres wczesnego dostępu. Jednocześnie zawartość gry będzie nadal dostosowywana i zmieniać się wraz z postępem prac.