Mandate Order
"Strateji"
Bir lord gibi y?netin: ?e?itli ideolojileri harmanlay?n, diplomatik stratejiler geli?tirin ve benzersiz y?netim felsefeleri olu?turun. Dinamik denge ve ?dünle?melere vurgu yaparak, politika ve diplomasiyi ?ekillendirmek i?in stratejistler g?revlendirin.
"Fetih Et"
Savunma/sald?r? sava?lar? ba?lat?n ve ?zel birlikler konu?land?r?n: Sava? Arabas? Birlikleri, Panda Sava???lar?, Se?kin Piyadeler. Fizik sistemine sahip duvarlar/tahkimatlar arac?l???yla sava? mimarisine hakim olun ve "kaynaklar? en üst düzeye ??karma"n?n kadim pragmatizmini benimseyin.
"?badet"
Ulusal refah i?in g??e ve yere kurbanlar sunun—sistem felaketleri ve olaylar? etkiler. Se?imleriniz ahlak?n?z? s?nayacakt?r. Eski bir atas?zü der ki: "Talih ve talihsizlik i? i?edir—felaket f?rsat do?urabilir."
"Reform"
Teknolojiyi geli?tirin, binalar? iyile?tirin ve lojisti?i optimize ederek ara? geli?imi ve kurumsal/medeniyetsel d?nü?üm ya?ay?n. Y?netimi kum havuzu arazisine/kaynaklar?na uyarlay?n, devletinizi gü?lendirmek i?in reform yap?n ve eskimi? olan? at?n.
Bu test sürümü, planlanan tüm i?eri?i i?ermemektedir. Geli?tirme sürecini sürekli takip etmek i?in toplulu?umuzu takip edin.
Ayr?ca, ger?ekten eksiksiz bir oyunun kapal? bir geli?tirme ortam?nda do?mad???na, oyuncularla sürekli diyalog yoluyla geli?tirildi?ine inan?yoruz.
Kalbimizde sayg?yla ve istikrarl? ad?mlarla, ele?tirilerinizi, ?nerilerinizi ve geri bildirimlerinizi bekliyoruz.