Mandragora
Welcome to Mandragora: Whispers of the Witch Tree, an epic action RPG in a dark fantasy world. Battle monsters across a 40+ hour story, master six unique Classes, craft hundreds of useful items, and explore the secrets of an expansive, interconnected world. Play now!Mandragora: Whispers of the Witch Tree to niesamowite RPG akcji, której fabuła została osadzona w mrocznym świecie fantasy, rozpadającym się pod wpływem ciemnych sił Entropii, pełnym niebezpieczeństw i sekretów.
Kraina Faelduum balansuje na krawędzi, bliska całkowitemu zniszczeniu. Mroczne siły przenikają do świata ludzi przez rozdarcia w tkaninie rzeczywistości, uwalniając potwory ciemności.
Twoja droga prowadzi spod bram majestatycznego Szkarłatnego Miasta, przez ciemne, zatęchłe podziemia, aż po głębię horroru Entropii… Kim się staniesz u kresu tej podróży?
Poznawaj kolejne fragmenty ponurej, wielowymiarowej i wciągającej opowieści utkanej przez Briana Mitsodę, osadzonej w mrocznym świecie fantasy z oszałamiającą, niecodzienną grafiką, która zapiera dech w piersiach, z wywołującymi ciarki oryginalnymi kompozycjami Christosa Antoniou (Septicflesh) ze współudziałem praskiej Orkiestry FILMharmonicznej.
Na odkrycie czeka 75 unikalnych lokacji z nowymi sekretami, ukrytymi skarbami i intrygującymi postaciami, na które natkniesz się w świecie Faelduum.
Sam zdecyduj, którą wybrać drogę. Swoją postać możesz rozwijać korzystając z gałęzi sześciu drzewek talentów z setkami ulepszeń bojowych i umiejętności. Wytwarzaj potężną broń i zbieraj różne elementy ekwipunku, aby modyfikować swój styl gry, dzięki czemu… przyjdzie ci rzadziej umierać i szybciej zadawać śmierć.