Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Digital Deluxe Edition
Mandragora: Whispers of the Witch Tree is an epic action RPG set in a dark fantasy world. Get bonus content with the Digital Deluxe Edition!
Mandragora: Whispers of the Witch Tree is a dark fantasy action RPG set in the decaying land of Faelduum. Battle monsters, master six unique Classes, craft hundreds of useful items, and explore the secrets of an expansive, interconnected world.
Faelduum teeters on the edge of ruin. Dark forces seep into its reality through tears in the fabric of existence, unleashing monsters upon it.
You are an Inquisitor. Tasked with rooting out heretics and enforcing the King Priest’s will, your devotion has never wavered… until now. One fleeting moment of defiance sets you on an irreversible path that leads to the heart of Faelduum’s unraveling fate.
From the towering majesty of Crimson City, through festering darkness, and into the horrors of Entropy... what will you become at journey’s end?
Fall into a sinister, branching tale woven by Brian Mitsoda, set in a dark fantasy world stunningly realized in a rich painterly art style, and soundtracked by the haunting original compositions of Christos Antoniou (Septicflesh) and the FILMharmonic Orchestra Prague.
75 unique locations await your discovery, with new secrets, hidden treasures, and intriguing characters hidden across Faelduum’s vast expanse.
Choose from one of six unique Classes, including the Vanguard, Flameweaver, Spellbinder, Nightshade, Wyldwarden, and Vindicator.
Whether by blade or magic, master your craft in brutal battles. Combat is simple to grasp with nuanced depth—dodge, parry, and strike with perfect timing to avoid a pitiful fate.
The road ahead is yours to pave. Create your Inquisitor and develop them through six Talent Trees, with hundreds of skill and combat upgrades available. Craft powerful weapons and gear to define your playstyle, die less, and deal death faster.
If you’re new to action RPG or Soulslike games, you can also tune the difficulty to your skill level in the settings.