Manor Lords
Manor Lords to gra strategiczna, która umożliwia doświadczenie życia średniowiecznego władcy. Rozwiń swoją wioskę w tętniące życiem miasto, zarządzaj zasobami i łańcuchami produkcyjnymi, a także rozszerzaj swoje ziemie poprzez podbój.
Gra Manor Lords, zainspirowana sztuką i architekturą Frankonii z końca XIV wieku, podchodzi do historii najwierniej, jak się da wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, wykorzystując ją zarówno w mechanice rozgrywki, jak i grafice. Gra unika nadużywanych motywów średniowiecznych na rzecz historycznej dokładności, aby świat był bardziej autentyczny, barwny oraz wiarygodny.
Manor Lords umożliwia budowanie miasta bez stosowania siatki, dając pełną swobodę rozmieszczania i obracania budynków. Mechanika budowania jest wzorowana na rozwoju prawdziwych średniowiecznych miast oraz wsi, gdzie główne szlaki handlowe i krajobraz wpływały na to, jak kształtowały się i rozwijały osady.
Od skór i butów po jęczmień i miód, Manor Lords obejmuje mnóstwo zasobów, które doskonale wpisują się w epokę. Materiały muszą być transportowane i przetwarzane na gotowe produkty poprzez łańcuchy produkcyjne, a ty musisz zrównoważyć zaspokajanie podstawowych potrzeb swoich ludzi z pragnieniem produkowania luksusowych przedmiotów. Twoje osady muszą zapewnić zadowolenie mieszkańców, a zarazem produkować towary handlowe na eksport lub wykuwać broń oraz zbroje, które pomogą w podbojach.