Manor Lords
Manor Lords, bir ortaçağ lordunun hayatını deneyimlemeni sağlayan bir strateji oyunudur. Oyunun başında sahip olduğun köyünü canlı bir şehre dönüştür, kaynakları ve üretim zincirlerini yönet ve fetihler düzenleyerek topraklarını genişlet.
14 . yüzyılın sonlarına ait Frankonya sanatından ve mimarisinden ilham alan Manor Lords, mümkün olan her yerde tarihsel doğruluğa öncelik vererek hem oynanış mekaniklerine hem de görsellere gerçekçilik kazandırıyor. Dünyayı daha özgün, renkli ve inandırıcı kılmak için yaygın ortaçağ klişeleri yerine tarihsel doğruluğa öncelik veriyor.
Manor Lords, kapsamlı yerleştirme ve hizalama serbestliği ile düzlemsel olmayan bir şehir kurma deneyimi sunar. İnşa mekanikleri, ana ticaret yollarının ve arazi koşullarının yerleşim yerlerinin kurulma ve gelişme şeklini etkilediği gerçek Orta Çağ kasabalarının ve köylerinin gelişim tarzından ilham almıştır.
Manor Lords, botlardan tut arpaya deriden tut bala kadar, döneme uygun çok çeşitli bir ürün yelpazesine sahiptir. Malzemelerin üretim zincirleri aracılığıyla taşınması ve nihai ürünler elde etmek için işlenmesi gerekir. Refah ortamını sağlamak için lüks ürünler üretme arzusunu ve halkının temel ihtiyaçlarını dengelemelisin. Fetihlerine yardımcı olması amacıyla ihraç edebileceğin ticari ürünler imal etmeli ya da silah ve zırh üretmelisin.