Manor Lords - Artbook
The Manor Lords artbook provides a behind the scenes look at the thought process, artistic approach, and design philosophy behind Manor Lords. Flip through concept art, in-game art, and real-world references as you read about historical context and design decisions alike. From saints on banners to vibrant fabric patchworks, the artistic journey and intent behind Manor Lords is laid bare in this digital artbook.