Manor Lords - Artbook
Manor Lords Artbook ile Manor Lords'un ardında yatan fikir sürecine, sanatsal yaklaşıma ve tasarım felsefesine göz atabilirsin. Konsept ve oyun içi çizimler ile gerçek dünyaya dayanan referanslar arasında gezinirken tarihî olaylar ve tasarım kararları hakkında bilgi sahibi ol. Sancaklarda resmedilen azizlerden renkli kumaş yamalarına, Manor Lords'un ardındaki sanatsal yolculuk ve oyunun amacı bu dijital artbook ile ortaya konuluyor.