Manor Lords - Soundtrack
Det officielle soundtrack til Manor Lords fører dig tilbage til Franken i det 14. århundrede, og følger dig fra fredfyldte bølgende bakker til intense slagmarker. Manor Lords-soundtracket er med til at give spillet liv med alt fra lutspil til fredfyldt korsang.