Manor Lords - Soundtrack
Oficjalna ścieżka dźwiękowa „Manor Lords” przenosi cię do XIV-wiecznej Frankonii, gdzie możesz podziwiać różnorodne krajobrazy, począwszy od łagodnych wzgórz po scenerie zaciekłych bitew. Dźwięki lutni i niebiańskiego chóru powołują świat gry do życia.
Ścieżka dźwiękowa zawiera nieskompresowane pliki WAV, dzięki czemu można rozkoszować się dziełem kompozytorów Pressure Cooker Studios (kompozytorzy: Elben Schutte i Daniel Caleb) w pełni jego chwały.