Manor Lords - Soundtrack
Manor Lords'un resmî soundtrack'i seni 14. yüzyıl Frankonya'sına geri götürerek inişli çıkışlı tepelerde ve şiddetli savaş alanlarında bir gezintiye çıkaracak. Kopuz melodilerinden huzurlu koro şarkılarına, Manor Lords Soundtrack ile oyunun atmosferini hayatına taşıyabileceksin.
Sıkıştırılmamış WAV dosyalarından oluşan bu soundtrack sayesinde Pressure Cooker Studios'un (besteciler Elben Schutte ve Daniel Caleb) eserlerini tüm görkemiyle deneyimlebilirsin.