Maquette
Maquette is a first-person recursive puzzle game that takes you into a world where every building, plant, and object are simultaneously tiny and staggeringly huge.
Maquette is a first-person recursive puzzle game that takes you into a world where every building, plant, and object are simultaneously tiny and staggeringly huge. Maquette makes it possible by twisting the world into itself recursively in an MC Escher-esque fashion.
In Maquette you will explore the scales of everyday problems in a modern-day love story. Where sometimes the smallest of issues can become insurmountable obstacles.