Maquette
MAQUETTE; her binanın, bitkinin ve nesnenin aynı anda hem küçük hem de inanılmaz derecede devasa olduğu birinci şahıs bakış açısına sahip tekrarlamalı bir bulmaca oyunudur. MAQUETTE bunu, dünyayı M.C. Escher'in yapıtlarına benzer bir şekilde tekrarlamalı olarak bükerek mümkün kılar.
En küçük meselelerin bazen aşılmaz engellere dönüştüğü Maquette'te modern bir aşk hikayesindeki gündelik sorunların boyutlarını keşfedeceksin.