Mari and Bayu - The Road Home
Mari & Bayu: The Road Home is a cooperative 2D ant-venture. Help Mari to get back home and finding her brother Tom, after going astray in the world. Experience the journey of how Bayu, her magical friend, develops the strength in finding all of his kidnapped family, while helping Mari to gain confidence in getting back home.
Immerse yourself in a mesmerising and emotional story of feeling lost and finding your way in life.