Martha Is Dead Digital Deluxe
Martha Is Dead is a dark first-person psychological thriller, set in 1944 Italy, that blurs the lines between reality, superstition and the tragedy of war.
As conflict intensifies between German and Allied forces, the desecrated body of a woman is found drowned… Martha!
Martha is dead, and her twin sister Giulia, the young daughter of a German soldier, must alone deal with the acute trauma of loss and the fallout from her murder. The hunt for the truth is shrouded by mysterious folklore and the extreme horror of war that draws ever closer.
Immerse yourself in the deeply atmospheric Martha Is Dead soundtrack with almost 2 hours of captivating, eclectic music that both captures the characteristic sound of the historical period and enhances the foreboding atmosphere of the game. Featuring underwater music specialists Between Music and their Aquasonic project; the moody yet spinetingling tones of The Town of Light composer, Aseptic Void, along with reinterpretations of classic songs and original tracks written and sung by Francesca Messina, AKA 90s disco star, Femina Ridens.