Martha Is Dead Digital Deluxe
Martha Is Dead to mroczny, pierwszoosobowy thriller psychologiczny osadzony w roku 1944 we Włoszech, w którym zacierają się granice między rzeczywistością, przesądem a tragedią wojny.
W czasie gdy konflikt między Niemcami a Aliantami nasila się, zostaje odnalezione zmasakrowane ciało kobiety... to Martha!
Martha nie żyje, a jej siostra bliźniaczka Giulia, młoda córka niemieckiego żołnierza, musi sama zmierzyć się z traumą spowodowaną stratą i skutkami morderstwa. Droga do prawdy spowita jest tajemniczym folklorem oraz przerażającymi obrazami wojny, która nadciąga coraz bliżej.
Zanurz się w niezwykle sugestywnej i nastrojowej ścieżce dźwiękowej Martha Is Dead. To blisko 2 godziny urzekającej, eklektycznej muzyki nawiązującej do charakterystycznych brzmień epoki i podkreślającej atmosferę gry. Zawiera ona utwory specjalistów muzyki podwodnej Between Music oraz ich projektu Aquasonic, dzieła kompozytora muzyki do The Town of Light, Aseptic Void, a także nowe wersje klasyków oraz oryginalne kompozycje stworzone i wykonane przez Franceskę Messinę, gwiazdę disco lat 90. znaną jako Femina Ridens.