Martha Is Dead Digital Deluxe
Martha Is Dead, gerçeklik, batıl inanç ve savaşın trajedisi arasındaki çizgilerin bulanıklaştığı 1944 İtalya'sında geçen, karanlık bir birinci şahıs psikolojik gerilim oyunudur.
Alman ve Müttefik güçleri arasındaki çatışma yoğunlaşırken bir kadının hırpalanmış bedeni boğulmuş olarak bulunuyor... Martha!
Martha öldü ve Alman bir askerin genç kızı olan ikiz kardeşi Giulia, kaybın akut travması ve bu cinayetin sonuçlarıyla tek başına baş etmek zorunda. Gerçeğin peşindeki yolculuk gizemli folklorik unsurlar ve savaşın giderek yaklaşan uç korkuları ile örtülü.
Hem tarihi dönemin karakteristik havasını yakalayan hem de oyunun ön plana çıkan atmosferini zenginleştiren, neredeyse 2 saatlik büyüleyici, eklektik müzikle kendini derin atmosferik Martha Is Dead oyun müziğine bırak. Sualtı müziği uzmanlarının yer aldığı Between Music ve Aquasonic projeleri; The Town of Light bestecisi Aseptic Void'in karamsar ama tüyler ürpertici tonları, 90'ların disko yıldızı Femina Ridens, Francesca Messina tarafından yazılan ve söylenen klasik şarkıların ve orijinal parçaların yeniden yorumlanmış hâllerini içerir.