Masks of the Void: Infinity
You are Iret, a girl who obtained a mask with the power of Telekinesis, and with it, the task to protect its home world. Masks of the Void Infinity takes place on a future where Iret failed on its task, and it’s up to us to fight through the Void over and over again to find a way out of the loop. Can you protect the last remains of the Boreal Island, your home world, from the sharp claws of the Void? Can you face the many creatures that await at the other side? Discover it by using the whole environment at your will!