Masks of the Void: Infinity
Dette spil understøtter eller inkluderer brugen af blockchain, NFT-teknologi eller kryptovaluta. Alle transaktioner og relaterede aktiviteter, betalinger for køb i spillet, tilbagebetalinger og kundesupport håndteres af dette produkts udgiver.Bemærk: Spillerne bør selv sætte sig ind i tingene, før de køber kryptovaluta eller digitale aktiver. Spillere, der køber produkter fra tredjeparters markedspladser, gør det på egen risiko, og Epic Games opfordrer ikke til køb eller salg af nogle former for kryptovaluta eller digitale aktiver.Wield telekinesis in a chaotic bullet heaven! Shape your path, face the Void, and escape an endless loop in Masks of the Void: Infinity.