Equip yourself with powerful, new weapons almost instantly thanks to a new inventory system. Plus, an improved health regeneration system means you’ll spend less time hunting for restorative items.
Divisive crew members are just the tip of the iceberg, Commander, because you’ll also be tasked with issues of intergalactic diplomacy. And time’s a wastin’, so don’t be afraid to use new prompt-based actions that let you interrupt conversations, even if they could alter the fate of your crew...and the galaxy.
You’ll fight alongside some of your most trustworthy crew members, but you’ll also get the opportunity to recruit new talent. Just choose your new partners with care because the fate of the galaxy rests on your shoulders, Commander.