Lead the first humans in Andromeda on a desperate search for our new home. In this new chapter of Mass Effect, meet and recruit all-new, interesting characters caught up in an epic space saga filled with mystery and galactic conflict.
Battle with your Pathfinder team against terrifying enemies and creatures. New additions like destructible environments, boosted jumps for added verticality, and all-new weapons and Biotics make combat more thrilling than ever.
Create a formidable hero with amazing weapons, powers and tech. A much more flexible skill and weapon progression tree means you can replicate your play style to make you unstoppable against new, powerful alien enemies.
Chart your own course in a dangerous new region. Unravel the mysteries of the Andromeda galaxy as you discover rich, alien worlds in the search for humanity’s new home.