Prowadź pierwszych ludzi w Andromedzie podczas desperackich poszukiwań nowego domu. W nowym rozdziale serii Mass Effect będziesz poznawać i werbować nowe, interesujące postacie zamieszane w zakrojoną na szeroką skalę kosmiczną sagę pełną tajemnic i galaktycznych konfliktów.
Walcz razem ze swoją drużyną Pionierów przeciwko przerażającym wrogom i stworzeniom. Nowości takie jak możliwe do zniszczenia otoczenie, starcia z wykorzystaniem plecaków odrzutowych oraz zupełnie nowe uzbrojenie i moce biotyczne sprawiają, że walki są bardziej zajmujące niż kiedykolwiek wcześniej.
Wyznacz własny kurs w niebezpiecznym nowym regionie. Rozwikłuj tajemnice Andromedy i odkrywaj wspaniałe obce światy w toku poszukiwań nowego domu dla ludzkości.