Andromeda’daki ilk insanlara yeni bir yerleşim yeri arayışında öncülük edin. Mass Effect’in bu yeni bölümünde, gizemli ve galaktik mücadelelerle dolu, destansı bir uzay hikayesinde yer alan yeni ve ilginç karakterlerle tanışın ve onları takımınıza alın.
Pathfinder takımınızla korkutucu düşmanlara ve yaratıklara karşı savaşın. Yıkılabilen çevreler, ekstra dikeylik için takviyeli zıplamalar, yepyeni silahlar ve Biyotikler, çatışmayı her zamankinden daha heyecanlı bir hale getiriyor.
Yeni ve tehlikeli bölgede kendi yolunuzu çizin. İnsanlığın yeni yerleşim yeri arayışında zengin uzaylı dünyalarını keşfederken Andromeda galaksisinin sırlarını açığa çıkarın.