Massira Soundtrack
Massira is a story driven, puzzle adventure game with a lowpoly style, where you will live the story of Numi and Yara, two Syrian refugees who make a trip to Europe. Inspired by facts and real experiences, you will face different problems from the fantasy perspective of the little protagonist. Oriented to a sensitive audience and with a taste for games with social backgrounds, you can discover the hidden reality behind the fantasy while you enjoy as a child thanks to the careful artistic style.