Massira
Massira is a story driven, puzzle adventure game with a lowpoly style, where you will live the story of Numi and Yara, two Syrian refugees who make a trip to Europe. Inspired by facts and real experiences.
With this project we hope to awaken the player’s empathy for the hardship that refugees had in the past.