Master of Magic: Rise of the Soultrapped
Arcanus ve Myrror diyarları yeni gücün uyanışı ile sonsuza dek değişirken kadim güçlerin çarpışmasını deneyimle. Eski Büyücülerden bazıları Techmagic'i modern çağın bir tiksindirici bir yanı olarak görürken, diğerleri onun göz korkutucu potansiyelinin farkında.
Teknoloji ve büyüyü hayal bile edilemeyecek yollarda birleştiren çeşitli büyüleri açığa çıkar. Techmagic, haritadaki gizli noktaları ortaya çıkarmak için gözlemcilik problarını çağırmaktan siber periler ile birimlerini güçlendirmeye kadar yeni stratejik olasılıklar ortaya çıkarıyor.
Tekno zindanın Soultrapped adlı yeni ırkın gizemli, tehditkâr unsurları tarafından korunan yeni konumlarını keşfet. Değerli kaynaklar elde etmek için onları bozguna uğrat ve oyunun ortası ila sonuna doğru seni zorlayacak olaylar silsilesini başlat.
Techmagic'in tüm potansiyelini ortaya çıkar, güçlü kahramanları yönet ve Arcanus ile Myrror diyarlarını fethet. Meydan okumayı kabullen ve teknoloji ile büyünün bu büyüleyici birleşiminin en büyük ustası ol.