Master of Magic: Scourge of the Seas
Scourgers byli niegdyś przerażającymi orkami, którzy nie porzucili swojej wojennej żądzy i stali się piratami. Później zostali przeklęci, przez co stali się widmowymi istotami napędzanymi przez chciwość i zazdrość. Mogą bez wysiłku przemierzać lądy i morza, a ich unikalne budynki i jednostki tylko zwiększają ich możliwości.
Poznaj trzech niepowtarzalnych bohaterów – każdy oferuje własną, wciągającą historię i wyjątkowe wydarzenia. Ph'ym the Philomath, Big Berta oraz Slithers the Sea Scourge dołączą do szeregów tego, który zaoferuje im najwyższą zapłatę za swoje usługi.
Wyrusz w podróż przez odległe morza, poznaj Reef Island i Wind Caves oraz staw czoła nowym wrogom i wyzwaniom. Te wyjątkowe lokacje zapewniają porywające potyczki i skarby dla nieustraszonych odkrywców.
Podejmij wyzwanie, stawiając czoła potwornym bossom Krakenom na Reef Island i w Wind Caves, zdobywając unikalne cechy czarodzieja (Wizard Traits), które dostępne są wyłącznie po pokonaniu bossów.
Zagospodaruj trzy nowe zasoby na mapie – perły, rafę i ryby – umacniając w ten sposób swoje nadbrzeżne miasta. Nowe zaklęcie magiczne Arcane pozwala zbierać zasoby morskie, które znajdują się poza obszarem działania miast.