Master of Magic: Scourge of the Seas
Bir zamanlar korkulan orklar olan ve savaşçı yanlarını geride bırakmayı reddederek korsanlığa atılan scourger'lar lanetlenerek açgözlülük ve kıskançlıkla hareket eden hayalet benzeri varlıklara dönüştüler. Karada ve suda rahatlıkla hareket edebiliyorlar ve becerilerini geliştiren eşsiz binalara ve birliklere sahipler.
Her biri büyüleyici bir hikâyeye ve eşsiz hadiseye sahip üç olağanüstü kahramanla tanış. Ph'ym the Philomath, Big Berta ve Slithers the Sea Scourge davana katılmaya hazır; en yüksek fiyatı verenle el sıkışıyorlar.
Denizin derinliklerine doğru bir yolculuğa çık, Reef Island (Resif Adası) ve Wind Caves'i (Rüzgâr Mağaraları) keşfet, yeni düşmanlar ve görevlerle yüzleş. Bu eşsiz konumlar heyecan verici karşılaşmaların yanı sıra cesur kâşifler için hazineler sunuyor.
Reef Island ve Wind Caves'teki korkunç Kraken bosslarıyla yüzleşerek kendine meydan oku ve sadece onları alt ederek elde edilebilen eşsiz Wizard Traits (Büyücü Özellikleri) kazan.
Kıyı şeridindeki şehirlerini geliştirmek için üç yeni harita kaynağından yararlan - pearls (inci), reef (resif) ve fish (balık). Şehrinin havzasının dışında kalan deniz kaynaklarını toplamana imkân tanıyan yeni bir Arcane büyüsü.