Match Village
Match Village is a minimalist puzzle and strategy game about merge buildings to create villages on colorful islands.
Match Village is a minimalist puzzle and strategy experience about matching buildings to build villages on colorful islands. Match buildings to create your villages and cities on endless islands around the world and enjoy the minimalistic and relaxing atmosphere, no resource management or armies, focus only on building.
Hey, before you buy, know that this is an indie game, developed by a guy in his room. Don't expect a AAA experience with hours of content in this game, ok?