Mechabellum
Command massive armies in this epic mech auto-battler. Draft your troops, customize your units, master your formations, and crush enemies in spectacular 3D battles. All strategy, no clickfest. Outsmart opponents in 1v1, 2v2, free-for-all, or Survival Mode.
You are the General. Assemble an unstoppable army from light mech swarms to colossal titans. Customize your units, set your formation, and deploy your troops. Then unleash your forces and crush the enemy in spectacular 3D battles!
Every decision counts. Analyze the ever-changing battlefield, predict enemy moves, place perfect counters, and dominate opponents with your war plan! Victory is determined by the speed of your wit, not your hand.
Create a strategy that is uniquely yours. Customize your unit tech trees in the hangar, then unlock specific upgrades mid-battle to counter the enemy. Turn snipers into rapid-fire swarm clearers, or equip heavy tanks with self-destruct charges. Win the war on your own terms.
From competitive ranked ladders to pure casual fun. Fight for glory in 1v1 and weekly in-game tournaments! Battle waves of AI-controlled enemies in Solo or Co-op Survival, team up for 2v2, or unleash chaos in the free-for-all brawl! With the ever-changing rules of Rift Mode, there is always a new way to play.