MechWarrior 5: Mercenaries - JumpShip Edition
MechWarrior 5: Mercenaries - JumpShip Edition includes MechWarrior 5: Mercenaries including the year one update and the New Legendary update featuring melee and Mech switching, the first DLC Heroes of the Inner Sphere, Legend of the Kestrel Lancers Expansion, and the MechWarrior 5: Mercenaries Digital Extras. Step inside the JumpShip Edition to experience everything MechWarrior 5: Mercenaries h...