MechWarrior 5: Mercenaries – JumpShip Edition
MechWarrior 5: Mercenaries - JumpShip Edition zawiera grę MechWarrior 5: Mercenaries, rozszerzoną o aktualizację z pierwszego roku, a także aktualizację New Legendary z bezpośrednią walką wręcz i zamianą maszyn Mech, pierwsze DLC Heroes of the Inner Sphere, rozszerzenie Legend of the Kestrel Lancers oraz cyfrowe dodatki MechWarrior 5: Mercenaries. Wybierz JumpShip Edition, aby doświadczyć wszystkiego, co MechWarrior 5: Mercenaries ma do zaoferowania.