MechWarrior 5: Mercenaries Succession Wars Edition
MechWarrior 5: Mercenaries – Succession Wars Edition, ana oyunu ve altı destansı DLC'yi tek bir pakette bir araya getiriyor. Birliğini hikâye odaklı seferlerde ve görevlerde yönetirken çok sayıda BattleMech'i sür ve özelleştir. Yükselen şehirlerden zorlu yeni bölgelere kadar geniş savaş alanlarında çatışmalara ve Succession Wars'un kader belirleyen çarpışmalarına katıl. Zengin içerikler, mech'ler, silahlar ve yükseltmelerle dolu bu oyun İç Küre'yi deneyimlemek için mükemmel bir fırsat.