Messy Up
"Messy UP" is a cute multiplayer game where pets destroy homes to grab the owner's attention. Due to the owner's busy schedule, they lack time for their pets. Players control the pets or play as the owner to catch them in this delightful mischief-filled game!
Due to the owner's busy life after graduation and starting work, there is less time to spend with the pets. The pets plan to create a big mess at home to grab the owner's attention and encourage them to spend more time together. After all, what mischief could a little dog possibly have in mind?